sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Kananpojan paistileikkeet - vihdoinkin saatavissa Suomesta

Näitä olen toivonut, pyytänyt ja anellut saatavaksi Suomeen ja nyt kaunis kiitos ja kumarrus Kariniemelle. Toiveeni on vihdoin täyttynyt!


Leikkeet ovat tuleet minulle tutuiksi Ruotsista ja niistä jo aiemmin blogissanikin hehkuttanut. Nyt pääsenkin sitten innolla jatkossa toteuttamaan näistä ihania herkkuja. Nyt en ennättänyt näin alkuun kuin nauttia ihan naturel näistä mm. salaatissa.

Salaatti piti sisällään:
Jää- ja punasalaattia
rucolaa
avocadoa
minitomaatteja
tuoretta viikunaa
vuohenjuustoa (lämmitettynä)
ja paistileikkeitä pannulla paistettuna hiukan pappurilla maustettuna.
Salaatti kastikkeena oli balsamicoa. 



Toiseksi tein vanhan tutun juutokastike ruuan, jota olen useimiten Ruotsissa näistä pikku keittiössä valmistanut. Kastikkeeksihan sopii tuorejuustosta pannulla lämmitetty kastike (maun voit valita oman mieltymysten mukaan),  ohennan sitä pannulla vain vedellä. Lisukkeeksi sopii mainiosti spelttihelmet, sekä porkkana ja broccoli. 

Tässä tuo testipannu pääsi pöytään asti.

Lupaan, että tulette jatkossa saamaan lisää näitä ihania pallerota täytettynä ja padassa porisemassa. 
Olen niin onnellinen, kun näitä saan kotikeitiöönikin valmistettavaksi, että olen ihan pökerryksissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen palautteestasi!